Monday, May 4, 2009

winter(ireland,manchester, n liverpool)




tak sempat nak citer...winter ari tu g ireland(ader puisi)....kumpul student malaysia dr uk n ireland....sempat la jalan dublin jap n tempat yg puisi tu kat killlerney, ireland... yg menarik pon byk kambing biri2 kat cni... hehehe....pastu dr dublin amik flight g mancester.... n lepak umah hawa fatin... pastu die bwk kami g stadium mancester....aku dah la tak reti pape pasal bola2... dapat beli tshirt je utk abg2 n bapak sedara.... satu baju 3pound... die ngah offer time tu...pastu beli la keychain2 tu.... nama pemain pon aku xkenai.... takde la lawa sgt pon stadium... so takyah la rasa rugi kalo xdpt g pon.... pastu... aku excited time shopping kat old trafford center je.... sempat la shopping ckit.... pastu mlm tu anam bwk makan kat kedai halal manetah....
road tu mmg semua kedai halal je.... time tu makan beriani ke apetah... yg pasti sedap..
aku makan share ngan ana... sebab byk sgt.. pastu balik hall hawa fatin.. si kim masak beriani...
sedap giler... credit to kim... mmg macam malaysia nyer masakan la.... hehehe... lepas tu kami g liverpool .... kat sana fiqah bwk jalan2 lagik.. shopping lagik aku...g la tempat bola die.. petah nama nyer....ader la beli somethin gak...pastu die bwk kami g albert dock.... pelabuhan cantik gak....makan piza kat citu.. liverpool ni kalo nak tgk die mcm tempat cost of living die rendah... kedai2 kat cni cam murah2 kalo nak banding ngan york la.....

No comments: