Saturday, June 5, 2010

41.5???


arini besday ekin... br pas celebrate besday mek tu.... dah 22 dah die... paling tue antara kami 4 org... pasni my besday lak... korang celebrate besday aku after exam k.... aku tak amik ati pon kalo tak celebrate kol 12 tu sebab esoknye tu exam kan?? tapi dah dah after exam tu korang wat la best2 ckit k... nak semua pink... pastu ada patung powerpuffgirl........
tadik wat puding buih utk ekin... tgh wat tu kantoi la plak... minah tu masuk dapur nak wat megi.... pastu siap tanya lagik.."ko wat puding ni untuk aku ke fatin?"... n aku pon jwb " tak la ekin... aku nak makan sendirik"... hehehe... bongek tol minah tu....kalo dah tau aku nak wat kat die.. diam2 je la..kat malaysia mama selalu ajar wat puding buih ni selalunye aku letak laici n selalu gune susu cair... tapi tadik mls g kedai... so guna je la susu segar plus pukul putih telur guna blender je... haha... ada la gak bau bwg dlm blender tu... tapi halal je la... masuk perut gak..aku letak ckit vanilla essence nak bg ilang bau bwg...n plus ckit jus oren sebagai ganti air laici... huhu...tak jadik sgt la cam mama selalu wat... buih yg mama wat selalu naik tinggi giler... maybe sebab guna mixer kot..papepon rase die ok je.. huhu...then... tadik pura goreng chicken wing.... rase cam ayam dixy.. n ana ngan kuasa muncungnye telah berjaye meniup belon2.... hehe....taktau nak beli pe kat minah ekin ni... disebabkan die suke sgt ngan cinderella... penat aku carik satu city york brg cinderella... i got her a cinderella mug kat disney store..... limited edition tau kin.. pastu ngan story book cinderella..... besday aku... nak brg powerpuffgirl tau..... heh...
kembali pada tajuk 41.5???... arini timbang berat... caye tak berat dah jadik 41.5kg....pastu tadik main wii pura.... die kate aku underweight... selama ni aku ideal tau... berat yg unggul gitu... ko tak makan ke fatin??? aku rasa byk gak aku makan banding ngan budak2 3 org lagik ni... cume mungkin dah ckit dari dulu..mungkin nafsu makan dah berkurang ckit kot... mungkin dah insaf.... haha... bgs gak... rasenye dlm bulan 1 tahun ni... berat dlm 47kg kot..n... dalam last year berat dlm 49kg kot....aku rasa dah lama tak capai berat kurang dr 45kg kot....erm.... mungkin jugak diri ini pendek... hehehe...camne nak tinggi ni???? camne?? camne?bg la idea... nak nampak tinggi.....i noe2... kene beli wedges baru... tunggu balik malaysia la.. nanti mama blanje...tapi pompuan tak perlu tinggi2 sgt kan?? tapi.... nanti nak pakai jubah grad tak ke labuh gile...... then...nanti nak pakai baju kawin mesti semua tinggi2... huhu.. takde la saiz... nak tinggi....
hehe.... fatin fatin.. terima je la seadanya....jadik diri sendirik ok.....

1 comment:

nomethayati said...

aku pun kurg berat badan..huhuhuh.....