Monday, August 1, 2011

hooray....

saya dah grad...
(ada org kata gambaq kat atas ni tedy bear bukan anjing.. haha.. apa pendapat anda?)
(adiah from bangcik n kak zack)

hooray... saya dah grad dah.. dah dapat degree... alhamdulillah ..terima kasih ya ALLAH dgn kejayaan yg Engkau berikan padaku... thank u mama ayah sebab sudi dtg masa grad n dgn berkat doa dan usaha mereka selama ni...thank u jugak pada bangcik bangah kak zack n kak zu sudi jemput d airport n sentiasa doakan yg terbaik untuk fatin..thank u jugak pada MIIMZ untuk semangat yg diberikan selama ini.. 3 tahun di negara org... mcm2 rasa ada.. ada sukanya... ada dukanya.. yang penting pengalaman 3tahun di negara org insyaALLAH akan dimanfaatkan bersama2 generasi akan dtg lepas ni...

wah... seronoknya rasa dah lepas satu bab.... apa pulak aktiviti selepas ni ek?. KPLI... kiter tunggu je lah tarikh mana yg bpg tetapkan untuk kpli..kalau ikut dari senior2 saya akan ditempatkan di maktab penang selama setahun setengah(bagi tahun ini) untuk KPLI... duduk penang la pulak yer... lepas KPLI nak posting mana ek? IPOH boleh??hihihi... STAR boleh?( boleh balik lunch kat umah)... kalo la hidup ini diberi pilihan kan?

eh eh eh... umor saya tahun ni dah 23tahun...nanti org keje tanye biler nak bertunangnye... bile nak kawinnya... bile ek??... bile2 lah...jawapan yang selalu saya bagi: bile org masuk meminang la.....
huhu.. blajaq masak pon lum khatam lagik... HELP!!! HELP!!

RAMADHAN dah tiba....aktiviti di bulan ramadhan mcm biasa la... bgn sahur... tdoq balik... pastu bgn lewat... sidai kain... pastu siang keje melepak... pastu petang g bazar ramadhan...tolong masak2.. malam lak g terawikh ngan mama ayah.... n ada lagik satu aktiviti yg belum start lagik.. MENJAHIT MANIK.... tahun ni lambat ckit operasi menjahit maniknye sebab kakak yg kitaorg selalu tempah wat sulam tu lambat siapkan sulaman... haish... penin gak kepala saya duk pikir bile nak siapkan... huhu... nak kena pikir baju hari raya pastu baju bangah nikah raya ketiga... nak tempah kedai jahit manik mahai o... jahit sendirik lagik puas hati hasil kerjatgn sendirik...

30072011:.. my peberet day... tq MIIZ for coming...kebetulan MIIZ bercuti... first time jumpa lepas saya balik dari uk.. mcm nak tercabut jantung ni bila dia kata dah sampai depan umah... haish.. fatin... dtg melawat ja pon.. belum mai meminang lagik....yang penting mama ayah bangah pon cam selesa dgn die.... MIIZ tak nampak segan langsung... lagipon dah selalu mai time raya sebelum ni tapi masa tu kawan2 ja... apa2 pon.. semoga ALLAH berikan kami pengakhiran yg terbaik untuk hubungan ini.. insyaALLAH..
hari tu kami juga sempat p kenduri kawin senior saya di uk yg diadakan di silveritage.... n alhamdullilah dapat kumpul beberapa kenalan dari york (kak ayu n famili, amer n miza) di umah saya... mama wat bihun goreng, pulut durian, MIIZ peberet koktel, n tempah tepung bungkus.. masa MIIZ kat umah, tiba2 bayern (xclassmate saya masa kat semesti) call dia n saya pon ajak bayern dtg umah saya skali... bayern pon dah keje dah.. yes2.. bayern blanje pasni.. hehe... seronok sgt hari ni.. sampai demam panas la MIIZ sebab dah lama tak makan durian..haissh.... xkebal durian langsung...
thank u semua sebab sudi menggembirakan saye...

1 comment:

Unknown said...

fatin...congrats....
cepat2 la ngan MIIMZ tu...
eh...betul ke..npe shaye cm x igt je name penuh beliau...hehehehe