Sunday, October 3, 2010

jika adanya rasa....


....kali ini... aku rasa lagi....aku bahagia lagi.....
....jgn biar kecundang lagi....jgn biar jatuh lagi....
....biarkan saja begini...jgn ada yg jatuh lagi.....jgn biar permata jatuh berderai seperti kaca lagi..
....kerna tak ingin lagi ia jatuh bukan keranaNYA...
...kerna tak mahu lagi hati ini sayu bukan keranaNYA...
....dan jika benar ia datang lagi...sabarlah...biar saja angin bertiup seperti sediakalanya...
...dan jika ada rasa yg sama.....mungkin ini takdirnya...mungkin ini ujianNYA...
...mungkin ini hikmahnya....setelah kita jatuh dulu..
....DIA beri kita rasa...DIA beri kita kecewa...DIA beri kita kekuatan semula..
... kerna DIA tahu pengakhirannya...
...dan jika ada rasa..
...saat ini...jangan ada lafaz lagi...
...kerna mungkin aku dah mengerti bahasa tingkahmu...
....aku masih terjaga...
... kerna aku percaya dgn janjiNYA...

1 comment:

farhanah said...

like...addddddeeeeeeeeeee...bagus2..ngeh2..