Monday, May 3, 2010

die datang... die pergi...

die datang.... die bwk harapan besa sgt dlm idup aku...die jaga aku.... die manjekan aku... die berjanji untukku...die tak pernah jemu melayan kerenahku....die beri semangat padaku...die korbankan segalanya untukku...die hormat diriku.. die jage maruahku...die hormat pendirianku... die nyanyikan lagu untukku....die selalu menasihatiku....die cemburu bile aku bersama yg lain... die selalu melayan seleraku(hehe)....die ambil berat psl keluargaku...die tak pernah mrh aku... die selalu memujiku... die selalu mendengar masalahku...die selalu hargai aku....die sedey bile aku sedey....die akan gembira bile aku gembire....dielah yg baik2 sahaja..... yang paling penting... die sgt sayangkan aku...
tapi kini.... die hancurkan hatiku.... die tipu aku... die mungkirkan janjinya....die diam tanpe bicara... die tak peduli dgn perasaan dan masalah ku...die cari yang lain...die gembira di saat aku sedey... dia tak kisah psl aku.....die hanya mampu kata sori & tq....die tinggalkan aku.... die pergi...........

1 comment:

laura said...

awk...tabahkn hati awk...lbey baek dtinggalkn skrg dr awk dimain2kn lg lame.."kumbang taik" hanye seekor wak..so takyah la terengat kumbg taik 2..byk lg laki baguih kt lua 2 tuk awk..pompan bek tuk laki baek,,(^,^)vv kan kan...p/s: u're cute..so shud b no problem 2 find another guy...sy kureng cuteeeee cktttt.... je dr awk rmai je msuk line....hua3....(msuk bkul agkt sendri)